Virksomhederne bør satse på specieldesignede produkter
Lagt på design24.dk den 17-08-2013 af webmaster
Jesper Holm, som er stifter og ejer af Jesper Holm Copenhagen A/S, designer og skaber specialdesignede møbler, og er ikke i tvivl om, at tiden er moden til at satse på de specialdesignede produkter. Jesper Holm oplever en markant efterspørgsel efter specieldesignede møbler, som er skabt til folks unikke boligindretningsbehov. Finanskrisen har ikke haft den negative effekt, som man kunne forvente, når det kommer til efterspørgsel efter dyre og kvalitetsbetonede løsninger.
Der har været meget fokus på, at danskerne elsker at handle discount, og d. 18. juli 2013 kom det frem, at hele 35 procent af alle dagligvarer bliver købt som discountvarer. Ifølge Jesper Holm følger danskerne ikke denne tendens, når det kommer til møbler.
Jesper Holm påpeger Folk gider ikke design ikoner, det er jo bare industri produkter lavet i Kina eller andetsteds, og har kun profit for øje. Kunderne vil have møbler direkte og unikt til dem, samtidig med de kan se det er en god fremtidig investering.
Danskerne har nemlig fået øje for investeringsværdien i produkter, derfor køber de discount dagligvarer, biler, mobil m.m., grundet produkterne værdiforringes hurtigt.
Specieldesignede møbler er en økonomisk og personlig investering
De danske forbrugere er blevet meget fokuseret på langtidsholdbare møbler, hvor salgsværdien forbliver høj, og samtidig har en personlig høj værdig også. Skiftet kom efter danskerne i nogle år har købt diverse discountmøbler, som efterfølgende er gået i stykker. Nu tør de satse på dyre specieldesignede kvalitets møbler, fordi de anerkender, at den høje engangsinvestering er det værd, i forhold til utallige genkøb af discount møbler, som ender med en lav skrapværdi.
Jesper Holm Copenhagens kunder bekræfter ovenstående, Jeg har konstateret, at møblerne bare holder og holder - både stilmæssigt men også kvalitetsmæssigt. Jeg kan kun anbefale at købe Jesper Holm møbler Bodil Tejg Krunderup. Dette er et gennemgående svar fra alle Jesper Holm Copenhagens kunder. Så tiden er moden til at satse på mere personaliserede produkter til de danske forbrugere.